PERSBERICHT Dutch Sino nieuwe partner van Tomatoworld

Adviesbureau Dutch Sino Business Promotions B.V. (DSBP) uit Rotterdam heeft zich aangesloten als partner bij stichting Tomatoworld in Honselersdijk.

DSBP heeft meer dan 10 jaar ervaring in het begeleiden van Nederlandse bedrijven, onderzoeksinstituten en overheidsinstellingen in de Chinese markt en vice versa en heeft een grote rol gespeeld in het bij elkaar brengen van Tomatoworld en de onlangs toegetreden Chinese partner Cau Futong.

Dutch Sino Business Promotions (DSBP) is in 2006 opgericht en heeft zich toegelegd op het faciliteren en koppelen van zowel Nederlandse als Chinese bedrijven, organisaties en overheden om hun business development doelstellingen te bereiken en internationale netwerk uit te breiden. Sinds 2013 is DSBP de China Desk van de Provincie Zuid-Holland, waarvoor zij strategisch advies en communicatie diensten levert en missies en evenementen organiseert. In de loop der jaren heeft DSBP naam gemaakt in de sectoren overheidsrelaties, glastuinbouw en duurzame ontwikkeling en in 2017 heeft DSBP een dochteronderneming in Shanghai geopend.

Het partnerschap biedt Dutch Sino en de overige partners van Tomatoworld perspectief voor het maken van meerdere verbindingen in de nationale en internationale tuinbouwsector met als doel duurzame groei.

Foto: Shaw Qin (Directeur DSBP) Miranda van den Ende (Directeur Tomatoworld) en Floriske Deutman-Bodisco Massink (Directeur DSBP)