Tomatoworld wint campagne en krijgt boost

SD Communicatie en Maximizd werken sinds kort samen om bedrijven te assisteren een betere communicatie- en (online) marketingstrategie te ontwikkelen. Om de start van de samenwerking te vieren hebben de bedrijven via een prijsvraag een gratis online marketingcampagne ter waarde van 5.000 euro aangeboden. Die prijsvraag werd gewonnen door Tomatoworld.

SD Communicatie en Maximizd werken sinds kort samen om bedrijven te assisteren een betere communicatie- en (online) marketingstrategie te ontwikkelen. Om de start van de samenwerking te vieren hebben de bedrijven via een prijsvraag een gratis online marketingcampagne ter waarde van 5.000 euro aangeboden. Die prijsvraag werd gewonnen door Tomatoworld.

Jessy Greeve van Maximizd geeft een korte toelichting op de winnaar, Tomatoworld uit Honselersdijk: “We hebben veel enthousiaste reacties mogen ontvangen van diverse bedrijven in de hortisector. Als jury hebben we ons gebogen over de inschrijvingen en een bedrijf uitgezocht dat écht onze steun kan gebruiken momenteel. Andere inschrijvingen waren op zoek naar wat support, maar voor Tomatoworld hopen wij echt het verschil te maken. Het is een tof concept waar een groot aantal partners aan gelieerd is. De campagne gaat Tomatoworld veel relevante cijfers en data opleveren.”

Ook Shirley Schelkers van SD Communicatie is content met de gemaakte keuze: “Deze campagne gaat Tomatoworld echt een boost geven. De gesprekken die we naar aanleiding van de prijsuitreiking hebben gehad, zijn heel prettig verlopen. Maximizd en SD Communicatie zijn ook beide partner geworden van Tomatoworld, zo wordt het een bestendige samenwerking. Het wordt booming!”

Tomatoworld is sinds 2008 actief als 'het visitekaartje van de Nederlandse glastuinbouw' en laat zien hoe de kennis, innovatie en technologieën bijdragen aan de oplossingen van het wereldvoedselvraagstuk. Medeoprichter en directeur Miranda van den Ende was blij verrast met de gewonnen campagne: ”Deze prijsvraag kwam als geroepen, normaliter ontvangen we aan de Zwethlaan duizenden bezoekers per jaar. Nu komt er geen bezoek uit het buitenland, maar bezoek uit Nederland is nog altijd welkom. De focus in de campagne ligt op het interesseren van mogelijke bezoekers, het aantrekken van nieuwe partners en bezoekers genereren voor het online Dutch Hortiplatform. Ook zoeken we nog een partner die vanaf april 30.000 kilo tomaten per seizoen kan afnemen. Kortom; Maximizd en SD Communicatie kunnen voor ons echt iets betekenen!”

 

Ook enthousiast geworden?